La Farga viatja als anys 90 amb el festival Super’90s

Aquest dissabte 18 d’abril, La Farga de L’Hospitalet acollirà una nova edició del festival Super 90’s, una proposta musical i experiencial que convida el públic a reviure l’esperit dels anys noranta.

El certamen, que celebra la seva tercera edició, oferirà més de set hores ininterrompudes de música en directe a partir de les 17 h, amb un cartell que combina artistes internacionals i nacionals vinculats a l’escena dance i techno-pop de la dècada.

Entre els caps de cartell destaquen Whigfield, Daisy Dee (de Technotronic) i Marion, així com noms imprescindibles com Paco Pil, Viceversa i John Wesley.

El line-up es completa amb una àmplia representació d’artistes i projectes que van marcar tota una generació: New Limit, Double Vision, Sensity World, Wintermute, Terminal, Newton, Dagon, Status, Clublanders, Paul Droid i Ororo.

A més, el festival inclourà actuacions en directe (live) de projectes com DJ Sylvan, Fraktal, Area i EX-3, aportant una dimensió més immersiva i energètica a l’esdeveniment.

La jornada estarà presentada per Toni Peret i Leo Garriga, amb la participació especial de David Oleart.

Més enllà de la música, el festival aposta per una experiència immersiva. El recinte es transformarà en una autèntica càpsula del temps amb espais temàtics com el “Túnel del Temps”, zones de jocs retro, market vintage i propostes gastronòmiques, pensades per recrear l’ambient cultural dels anys noranta.

Les entrades continuen disponibles en diferents modalitats, des de general fins a opcions VIP, per a un esdeveniment que promet convertir-se en una gran festa nostàlgica per als amants dels 90.

Desplaça cap amunt