Eleccions Municipals Farga

Els resultats de les Eleccions Municipals, en portada

La victòria del PSC de Núria Marín, en les Eleccions Municipals, i l’entrada de Vox en el Ple Municipal és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet.

Els socialistes, es queden a un regidor de la majoria absoluta, mentre que ERC i PP aconsegueixen 4 actes i Vox i L’H en Comú Podem es queden amb 3. Ciutadans perd la seva representació en una jornada d’eleccions amb una participació del 47’48%.

En pàgines centrals trobem un ampli reportatge sobre Torre Barrina que arriba als 10 anys fomentant la innovació social per a tothom. L’equipament, on La Farga GEMSA hi presta suport tècnic, acosta la tecnologia, ciència i l’audiovisual a la ciutadania.

Altres temes del Diari són els Tallers gratuïts d’habilitats digitals per a ciutadans més grans de 55 anys; la subvenció municipal de 2’5 M€ perquè l’escoles instal·lin aire condicionat i que el Museu de L’Hospitalet recorda en una exposició els deportats hospitalencs als camps nazis.

Pel que fa a la cultura i festes, set barris de la ciutat es preparen per gaudir de la seva festa major.
En la secció “Et recomanem” trobem l’arribada, el proper cap de setmana, a La Farga Centre d’Activitats del Pizzas Fest, el primer gran festival dedicat a la pizza.

En esports, el Centre d’Esports L’Hospitalet no aconsegueix pujar de categoria, mentre que el Club Bàsquet L’Hospitalet assoleix la permanència.

El Diari de L’Hospitalet és un mitjà editat per La Farga Gestió d’Equipaments Municipals i té una tirada de 105.000 exemplars.

Aquí pots veure la versió digital del Diari de L’Hospitalet.

Desplaça cap amunt