Diari L'Hospitalet L10

Les noves estacions de la L10, en portada del Diari

Edició número 324

L’obertura de les estacions de la L10 de metro a L’Hospitalet previstes per al 2019 és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet d’aquest mes de juny. La Generalitat s’ha compromès a iniciar les obres aquest mes i posar en marxa l’estació de Provençana i Ildefons Cerdà en dos anys. Per la seva banda l’estació d’Ernest Lluch de la línia 5 del metro entre Collblanc i Pubilla Casas també funcionaran a la tardor del mateix any.

El Summer Experience, la programació estiuenca per gaudir a la ciutat, també té un espai destacat a la portada del Diari i un especial a les pàgines centrals.

Altres temes d’actualitat són que comença una nova campanya per lluitar contra l’incivisme a la ciutat; que el municipi guanya un grup d’infantil i dos d’ESO per al curs escolar 2017-18; i que la directora de l’Escola Joaquim Ruyra parla del Premi Ensenyament 2017 atorgat al centre.

Per que fa a la participació i la cultura trobem un àmplia informació les Festes majors dels barris del Centre, Pubilla Cases, Granvia Sud, Sanfeliu, la Florida i Gornal; i que les biblioteques de L’Hospitalet apleguen i difonen la informació sobre els autors locals.

També en cultura el Diari recull que el plató del Taquilla Inversa, de TV L’Hospitalet, ha estat escenari del primer SL’Ham Poetry televisat.

En esports l’arribada de Xavi Molist, com a nou tècnic del CE L’Hospitalet i el seu ajudant Jordi Martínez, és el tema destacat d’aquesta secció.

El Diari de L’Hospitalet és un mitjà de comunicació gestionat per La Farga Gestió d’Equipaments Municipals i té una tirada de 105.000 exemplars, arribant a totes les llars de la ciutat.

Aquí podeu veure la versió digital de Diari de L’Hospitalet.

Desplaça cap amunt