Diari Farga Lletres

L’Hospitalet, ciutat de lletres, en portada al Diari

Edició número 344

Un especial sobre L’Hospitalet, ciutat de lletres, és el principal tema del Diari de L’Hospitalet que ha sortit aquest dilluns en la seva edició número 344.

Més de 400 autors i tota una successió de projectes editorials vinculen L’Hospitalet al món del llibre i la creació literària. L’autoedició conviu amb empreses de consultoria d’edició i amb editorials de totes les mides establertes al municipi.

El Diari informa en aquesta edició de tot allò que cal saber sobre els comicis municipals del 26 de maig, i que L’Hospitalet es dota d’un full de ruta per avançar en la igualtat de drets d’infants i joves.

Pel que fa a les entrevistes, en aquesta edició trobarem la que es fa a l’alcaldessa de la ciutat, Núria Marín.

En quant a les activitats previstes per La Farga Centre d’Activitats el diari en avança les concerts de Festes de Primavera, amb Rozalén i Beret, i el saló RetroMotor d’aquest cap de setmana.

Altres temes del Diari de L’Hospitalet són les celebracions de Setmana Santa amb la Cofradía 15+1 i la Hermandad de la Amargura, que ja tenen a punt les seves processons.

En cultura, el fotògraf Fernando Moleres ens mostra la fragilitat de l’Àrtic, a la Sala polivalent del Mercat de la Florida. L’exposició Melting Landscapes documenta els efectes del canvi climàtic en els paratges naturals d’Islàndia i Groenlàndia. També trobem en aquesta secció que artistes i joves creen un mural al pont de la Vanguard sobre el nostre passat en comú.

Pel que fa als esports la Cursa Nocturna, que se celebrarà el proper 13 d’abril torna a ser protagonista.

El Diari de L’Hospitalet és un mitjà de comunicació editat per La Farga Gestió d’Equipaments Municipals i té una tirada de 105.000 exemplars.

Aquí podeu veure la versió digital del Diari de L’Hospitalet.

Desplaça cap amunt