Diari Farga

La nova carretera de Collblanc, en portada del Diari

La nova Carretera de Collblanc, de via nacional a eix sostenible, és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet. El projecte Bicivia de l’AMB redueix el trànsit privat a motor en aquesta important artèria de la ciutat. Les bicicletes, els vianants i el transport públic guanyen espai en tot el tram d’Esplugues a Barcelona.

Ha començat el curs escolars amb falta de places de formació professional. Prop de 29.000 alumnes d’infantil, primària i ESO han tornat a classe. El dèficit enguany es troba a l’FP amb una alta demanda.

Altres informacions del Diari són la formació per a noves oportunitats de negoci a les parades dels mercats municipals a subhasta; el Pla de seguretat especial en quatre espais públics de la ciutat; i que els casals de gent gran posen data a la reobertura.

La nova temporada de Televisió de L’Hospitalet també té un apartat destacat al Diari, amb els espais habituals i noves coproduccions. La programació continua apostant per la proximitat i per ser un altaveu de l’activitat local, de les entitats i dels ciutadans.

Cultura i Esports

En l’apartat cultural, el Fòrum de les Cultures de L’Hospitalet torna amb projeccions, debats i exhibicions culturals.

Pel que fa a les activitats de La Farga Centre d’Activitats trobem que s’ha celebrat, amb força èxit tot i la pandèmia, el Japan Weekend, el primer cap de setmana de setembre.

En esports, el diari destaca que el Centre d’Esports L’Hospitalet debuta a la lliga de 3aRFEF amb la pressió de pujar de categoria, i que la Cursa Nocturna escalfa motors per tornar el proper 9 d’octubre a la plaça d’Europa.

El Diari de L’Hospitalet és un mitjà editat per La Farga Gestió d’Equipaments Municipals i té una tirada de 105.000 exemplars.

Aquí podeu veure la versió digital del Diari de L’Hospitalet.

Desplaça cap amunt