El programa cultural de Televisió de L’Hospitalet “Pren-ne nota” ha estat enregistrat aquest matí a les instal·lacions de Torre Barrina, Centre Municipal de Creació Multimèdia de L’Hospitalet.
Els professionals de la Televisió de L’Hospitalet han realitzat una entrevista amb Ferran Farré, director del Festival cLHips, amb motiu de la seva onzena edició.
Torre Barrina acollirà el 8 de maig el fòrum del Festival, un espai de debat a l’entorn del videoclip com a eina de creació audiovisual. El Festival també se celebrarà al Centre Cultural Sant Josep i l’Auditori Barradas amb la col·laboració de la Casa de la Música i la plataforma Dailymotion.
Cal recordar, que durant el mes de març, Torre Barrina i l’entitat Coolhtura van organitzar un curs de creació de videoclips “Música, càmera i acció. Cançó busca clip”. Els alumnes van aprendre a fer un vídeo musical partint de zero i amb pocs recursos. Tots ells tenen la possibilitat de participar a la secció “Cançó busca videoclip” del Festival Clhips 2015.


