Civisme Farga Civismo

Cap a una nova aliança pel civisme, en portada

Cap a una nova aliança per al civisme és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet d’aquest mes de desembre. L’alcaldessa Núria Marín planteja la proposta en el primer aniversari del Pacte de Ciutat.

En aquesta edició del Diari trobem, en pàgines centrals, un gran especial de Nadal, amb molts actes previstos a l’aire lliure i cita prèvia.

Altres informació del Diari són els acords per avançar en la transformació digital de L’Hospitalet amb el Ministeri d’Indústria i la Mobile World Capital; que el pressupost municipal de 2022 s’apujarà un 7% fins als 277 M€; i que l’Ajuntament presenta 12 projectes sobre mobilitat sostenible als fons europeus.

El Diari també destaca el Programa Municipal d’accessibilitat cognitiva amb Tallers Bellvitge per adaptar equipaments i que comencen els primers treballs per recuperar el Castell de Bellvís amb especialistes en patrimoni.

Mitjans i La Farga Centre Activitats

L’edifici dels Mitjans de Comunicació duu des d’aquest mes el nom de Francesc Casbas, qui fou el pioner de la comunicació a la ciutat i fundador de Ràdio L’Hospitalet.

D’altra banda, Televisió de L’Hospitalet realitzarà aquest dijous, 17 de desembre, un informatiu especial des de l’Hospital Universitari de Bellvitge, amb motiu del 50è aniversari d’aquest emblemàtic equipament.

A l’apartat “Et recomanem”, el Diari ens recorda, i pel que fa a les activitats de La Farga Centre d’Activitats, l’arribada del Barcelona Beer Festival, del 17 al 19 de desembre. Aquest certamen es el més destacat a Europa en el sector de la cervesa artesana.

En esports, s’informa que CB L’Hospitalet, AESE i Catòlic estan pendents de l’evolució del Covid per organitzar els seus tornejos nadalencs.

El Diari de L’Hospitalet es un mitjà editat per La Farga Gestió d’Equipaments Municipals i té una tirada de 105.00 exemplars, arribant a totes les llars de la ciutat.

Aquí teniu la versió digital del Diari de L’Hospitalet.

Desplaça cap amunt