Contacta 93 088 21 00 | lafarga@lafarga.com

Mitjans de Comunicació

L’Hospitalet compta amb el Servei de Mitjans de Comunicació Municipals que tenen com a objectiu informar a la ciutadania de l’actualitat de L’Hospitalet i posar en valor tot allò que produeixen entitats, associacions i particulars. Són uns mitjans amb una clara vocació de servei, de proximitat i de qualitat. Els tres Mitjans de Comunicació de L’H són Televisió de L’Hospitalet, Diari de L’Hospitalet i L’Hdigital.

El Diari de L’Hospitalet és el mitjà degà. Mensualment es reparteixen a les bústies de la ciutat 105.000 exemplars.

Televisió de L’Hospitalet ofereix una programació majoritàriament dedicada a la informació, la cultura i els serveis de la ciutat. Emet les 24 hores del dia. L’Informatiu s’estrena de dilluns a divendres, a les 15 hores.

Pel que fa a L’Hdigital, és el diari digital multimèdia d’informació de L’Hospitalet. Es poden consultar notícies en text, vídeos i fotografies. És també el portal dels altres mitjans de comunicació de la ciutat. L’Hdigital ofereix a la carta tota la programació de TV L’H i del Diari L’H.

Emissió en directe de TV L’Hospitalet

El soterrament de les vies, en portada del Diari de L’H

El projecte de soterrament de les vies és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet d’aquest mes de febrer.

El projecte biomèdic de L’H, en portada del Diari

La Generalitat se suma al projecte biomèdic de L’H és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet.

Connecta L’H, nova app municipal, en portada

Connecta L’H, nova app municipal per a mòbils, és el principal tema de portada del Diari de L’Hospitalet d’aquest mes desembre.

www.lhdigital.cat

digital
Portada-DiariLH-Febrer23